Mit írjak???

 2009.12.15. 22:58

A nap a szokásos, buszra fel, buszról le, zsebek ellenőrzése, stb...

Ja ami különlegesség: Az osztályfőnökünk meggyógyult, mi meg megölelgettük, (attól hogy kicsit túlaggódja a dolgokat, még bírjuk), erre elpityeredett, és közölte, hogy fenyőillatunk van ...

A közvetlen környezetembe ma MINDENKI kiborult. Eddig én voltam az, aki kiborult, és akit mások vígasztalnak, most meg mások borulnak ki, és én vigasztalok. Bevallom, tetszik ez az új felállás. Jobb, mint a régi.

Amúgymeg

???

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsikacsa.blog.hu/api/trackback/id/tr531601062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

drujk8 2009.12.16. 05:25:01

Ha az írásnál tartunk, olyan anyagokat kell előszedni, ami motivál, például könyv olvasása, zenehallgatás, esetleg film, ilyesmik.

Én szeretek nem átlagos dolgokról irkálni – ami blogomból is kiderül -, mondjuk én firkálásnak hívom. Az tény, hogyha az ember nyugodt, és nem jár az agya, a nagyvilág eseményein, a saját gondolatai is nagyon érdekes eredményeket tudnak okozni, hogyha hagyja kibontakozni. Aki celebekről és egy hülyeségekről ír, azt hívjuk átlagosnak és unalmasnak.

Sok sikert!
süti beállítások módosítása