Szerdán lemaradtam a buszról. Nem tudom, hogy volt, de lemaradtam. Hazamentem reményvesztve, megláttam a biciklit.... A probléma csak az, hogy az iskola majdnem 30km-re van tőlem, de nem baj, megcsináljuk.

Hét órakor indultam. Nagyon bepánikoltam, hogy most el fogok késni, megint. Néztem az órát. Már egy fél órája, hogy tekerek.

Szegény normális énem üvöltözött elnyomatásában: ,,Forduljak vissza? Büntetlenül visszamehetek, és úgy teszek, mintha meg sem történt volna az egész, majd kiveszek egy nap betegszabit."Stréberes énem menten visszavágott: ,,Hogy lógjak?!?? Akkor inkább az elkésés! A késés már biztos! Kapcsoljak rá, és tekerjek!"Optimista énemé lett az utolsó szó: ,, Megcsináljuk, senkinek nem fog feltűnni!"

 

Dehogynem. Összeszorult gyomorral mentem iskolába. Letámasztottam a biciklit az udvaron, és elindultam az osztályterem felé. Első óra történelem - a töritanárunk nagyon szigorú! Mennyit is késtem? MI?!!? Nem igaz! Még tíz perc, és kicsöngetnek. Várok. Lépések hallatszanak, igazgatóhelyettes befordul könyvekkel. Elejti a könyveket, időt kihasználva elfutok. Még utánam kiabál: ,,HÉ! Te ott! Gyere ide!"Bebújok a folyosói szekrénybe: jó lesz itt nekem. Végülis második órára beértem így is.

 

Szeretném felsorolni hibáimat. Ezeket kell elkövetni, ha hasonló helyzetbe szeretnétek kerülni.

  1. Bakit elkövetni
  2. Baki következményét tapasztalni
  3. Bepánikolni
  4. Hülyeséget kitalálni
  5. Önmagaddal való cívódás ellenére hülyeséget elkezdeni
  6. Hülyeséget véghezvinni
  7. Hülyeség következményét megpróbálni letagadni
  8. Hülyeséget letagadni
  9. Minkor muszály, hülyeséget bevállalni
  10. Hülyeségért járó büntetést elbliccelni
  11. Hülyeség büntetésének elblicceléséért járó büntetést is elbliccelni
  12. stb.

 

Végezetül egyetlenegy pozitív visszajelzés az üggyel kapcsolatban:

 

,,Az ilyen ifjúságé a jövő,

akik mernek nagyot álmodni."

Címkék: énblog vélemény beszámoló busz baki suli tanár bicikli ciki tanács kicsikacsa

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsikacsa.blog.hu/api/trackback/id/tr641475597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása