Levél apának (nem elküldhető)

 2009.12.04. 06:50

Kedves Apa!

Soha nem felejtelek el, és bár furcsán hangzik, de nem azért, amit tettél értem. Arra is emlékezni fogok, persze - de arra is, amit talán nem akarsz, vagy csak simán nem veszel észre.

Igen, arra gondolok. Arra mindenképp emlékszek majd, elhiheted, amit most csinálsz. Arra, hogy folyton azt mondod, hogy ,,Ne legyek már olyan felnőtt". Először azt hittem, viccből vagy kedveskedésből mondod, de rájöttem, hogy neked csupán az ÉLETKOROMMAL van a problámád, és azzal, hogy az idén középiskolás lettem. Hát tehetek én erről?! Téged se szól meg senki amiatt, hogy öregszel, de nem kicsit, nagyon.

Királylánynak hívsz. Először erre is azt hittem, hogy becézgetsz, vagy valami, aminek nagyon örültem, ugyanis az elmúlt 15 évben, azt hiszem, kétszer hallottam ilyet. Igen, SZÁMOLOM!

Majd rájöttem, hogy nem. Nem tudom, mire akarsz vele célozni - talán arra, hogy szerinted túlzásba viszem? MIT?! Azt, hogy egy hajszálnyival jólneveltebb vagyok, mint Te (igen, ezt Nektek köszönhetem), vagy azt, hogy nem vagyok ANNYIRA elképzelhetetlenül bunkó, aki 1352 alkalommal mondja egy szombati nap, hogy ,,b@zdmeg"?! (IGEN, EZT IS MEGSZÁMOLTAM!)

Vagy az nem tetszik, hogy talán már most műveltebb vagyok, mint Te (nyolcosztály SE), vagy csak az, hogy ki akarok törni a kasztból, aminek jelentéséről szerintem fogalmad sincs.

A kistesóimmal meg ugyanez! MÁR EGYIKÜK SEM KÉTÉVES! Csak úgy tájékoztatásképpen: Kitti 10 éves, ált. isk. 4. oszt.-ba jár. Kata 13 éves, és hetedikes. Én tizenöt vagyok, gimiben elsős.

Appró dolgok ezek, de nagyon rosszul tudnak esni az ember lányának.

 

 

2009.dec.4.

Mégis szerető lányod:

Kovács Krisztina

 

 

U.I.: És légy szíves, ne dorgáld már anyát, hogy Te mindigis fiút szerettél volna! Még van rá lehetőséged ;)

Címkék: blog vélemény élet beszámoló hülye bejegyzés problémák levél köszönet szülők

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsikacsa.blog.hu/api/trackback/id/tr621572925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása