Nyári élmények

 2009.10.18. 05:07

Kénytelen vagyok most ezt megosztani valakivel.

Szóval ott volt a barátnőm, Gabi a strandon. Én a nyakában ültem. Ott volt még az a francia kissrác, aki egy kukkot nem beszélt magyarul, szóval angolul kellett elmagyaráznom neki a kakasos játékot.

Az egyik pillanatban leestem, erős, izmos karokba, az gondoltam, valami korombeli fiú. Hátranézek, ilyen félkopasz, 70-75 éves emberke, és azt hajtogatta nevetve: ,,Te lyányka, de fejenbaszintottál!" És nevetett. Csak annyit bírtam kinyögni, hogy bocsánat. Gabi majd megszakadt.

Aztán voltunk még vidámparkban is. Rögtön a legelső játékba beleragadtunk egy háromnegyed órára. Amúgy nagyon jó volt. Főleg a dodgem, ahol valamiért kiutált a három sznob csaj, akik mindenáron ripityára akarták törni a kocsit. Nem sikerült, viszont csináltak egy jó kis dugót.

 

Epilóg: Szeptemberben találkoztam a bácsikával, akit fejenbaszintottam. Leült mellém a buszon, és megismert :D

Címkék: énblog blog élet nap vicc humor busz baki hülye vicces napló víz ciki strand kicsikacsa

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsikacsa.blog.hu/api/trackback/id/tr291408195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása