Máté 3. menet

 2009.12.13. 07:04

Szeretjük egymást, ez már hivatalos!!!

A buszon át akarta adni a helyét. A suliban, amíg az állampolgári ismereteken vitáztunk, végig összetalálkozott a szemünk. Után megmondta, hogy az enyém milyen szép kék. Aztán konzultált a haverjával, Baluval, aki közölte vele, hogy ,,Nagy esélyed van a kiscsajnál", majd elmondta Bencének, aki elmondta Zsuzsinak, aki elmondta Kingának, aki a legjobb barátnőm, és elmondta nekem. Visszaindítottam az üzit, hogy én is szeretem. Az ebédszünetben egy egészen picit megfogta a kezem, és azon kaptam magam, hogy ülünk a szekrényben, és húz a kezemre egy piros-fehér fonalat. Az én kék-zöld fonalam már a kezén volt. Nem hivatalos eljegyzés volt.

Együtt járunk!!!

Címkék: élet nap beszámoló első szerelem bejegyzés köszönet új végre osztálytárs valaki kicsikacsa

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsikacsa.blog.hu/api/trackback/id/tr311589724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ződgyík 2009.12.15. 15:43:57

Csak ahogy a hír előre halad, úgy torzulhat is...
Kérdezz rá a forrásnál is :D

Kicsikacsa 2009.12.15. 23:20:30

@Ződgyík: Ja, leesett :D
A forrás maga is elmondta, majd piros-fehér fonál-gyűrű formájában megerősítette :D
Meddig tartott, míg rájöttem, hogy mit akarsz a forrással :D

drujk8 2009.12.16. 05:18:09

Kurt Vonnegutot idézve: "Így megy ez!"

Én annyira nem hiszek a tinikori szerelemben, már ha ez annak tekinthető. Inkább egy felfedező túra. Hiszen egy 20 éves író se mondhatja magáról, hogy író, de 50 évesen már lehet ilyet mondani. Az első pár év, csak az újdonság ereje miatt érdekes a párkapcsikban, ugyanakkor nyilván van benne "valami", de az még nem az.

Tekintsük ezt egy független véleménynek.

Minden jót!

Kicsikacsa 2009.12.18. 22:10:58

@Druke Slam: Tudom, hogy nem ő az a nagy Ő (most még az, de ha józan ésszel végiggondolom, rájövök, hogy nem), viszont akkor is nagyon jó :)
süti beállítások módosítása