2008. nov. 20. Csüt.

 2008.11.20. 18:52

Kedves Naplóm!

Egész nap rohantam, mint a mérgezett egér. 2x voltam a gazdasági irodán. Remélem, többet nem kell mennem.

Az énektanár ma is hozta a formályát: Ma épp üvöltött velem, hogy ,,Kitől szerzek majd könyvet, a Mikulástól?!" (Meg kell hagyni, ez jó kis szöveg volt.) Erre vki közölte, hogy finom volt a torta. Amit az énekversenyre kaptunk (vígaszdíg!!!). Azt hittem, rókázok. De szerencsére nem ő sütötte. Megfulladnék, ha le kéne nyelnem vmit, amihez az énektanár hozzáért!

Otthonhagytam a tornacuccom. Még kedden hazavittem, hogy anya mossa ki. Tojt kimosni. Máma el akartam vinni mosatlanul, de nem találtam; valszeg a mosógépben volt.

Címkék: énblog vicc suli hülye napló tanár ?

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsikacsa.blog.hu/api/trackback/id/tr10779952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása